Szukam kserokopiarki do biura średniej wielkości. Rozważam zarówno zakup, jak i dzierżawę. Które modele polecacie i jakie macie doświadczenia z serwisem i kosztami eksploatacyjnymi?
Post został pochwalony 0 razy
Dudu Początkujący
Dołączył: 19 Mar 2024
Posty: 190
Przeczytał: 1 temat
Wysłany:
Śro 15:18, 23 Paź 2024
Dzierżawa kserokopiarek jest dobrym rozwiązaniem dla firm, które nie chcą angażować dużych środków na zakup sprzęt, a dodatkwo, dokonująć jej u [link widoczny dla zalogowanych] masz elastyczność i brak konieczności ponoszenia kosztów serwisowych, dzięki czemu minimalizujesz ryzyko niespodziewanych kosztów. W późniejszym czasie możesz oczywiście dokonać wykupu 1% w przypadku leasingu pod dzierżawę. Ciekawe rozwiązanie, ale to już musisz z nimi rozmawiać.
Zobacz następny temat Zobacz poprzedni temat Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach